Volkswagen bundelt krachten met "Obi-Wan Kenobi" voor de lancering van de nieuwe volledig elektrische ID. Buzz

Volkswagen bundelt krachten met "Obi-Wan Kenobi" voor de lancering van de nieuwe volledig elektrische ID. Buzz

  • Volkswagen lanceert samenwerking met de nieuwe gelimiteerde Star Wars-serie "Obi-Wan Kenobi"
  • Volkswagen Board Member voor Sales, Marketing en After Sales Klaus Zellmer: "We verenigen twee sterke wereldmerken in deze samenwerking"
  • Toonaangevend acteur Ewan McGregor wordt merkambassadeur voor Volkswagen
  • Content geproduceerd in samenwerking met Lucasfilm en Industrial Light & Magic

Wolfsburg- Volkswagen geeft een nog sterkere emotionele lading aan zijn merk en geeft een verdere impuls aan zijn wereldwijde e-strategie. Het bedrijf lanceert verkoopactiviteiten voor zijn iconische bestelwagen, de ID. Buzz met een opvallende samenwerking met "Obi-Wan Kenobi"; de gloednieuwe gelimiteerde Star Wars-serie die op 27 mei 2022 naar Disney+ komt. De campagne gaat van start met een specifieke advertentie gemaakt in samenwerking met Lucasfilm en Industrial Light & Magic met de ID. Buzz en enkele bekende Star Wars-personages, evenals hoofdrolspeler Ewan McGregor, die ook merkambassadeur wordt voor Volkswagen.

"We verenigen twee sterke wereldmerken in deze samenwerking en generaties fans die zijn opgegroeid met hun respectievelijke iconen. We zijn erg blij met deze unieke, creatieve samenwerking. Ewan McGregor is de perfecte match als zijnde een fervent fan van Volkswagen sinds zijn kindertijd, dagelijkse bestuurder en verzamelaar van Volkswagens. Zijn betrokkenheid vergroot niet alleen de bekendheid van ons merk maar voegt ook authenticiteit toe aan onze berichtgeving. Ik verwelkom Ewan als onze nieuwste merkambassadeur omdat hij ons fascinerende verleden perfect verbindt met ons streven naar een CO2-neutrale toekomst", aldus Klaus Zellmer, Volkswagen Board Member voor Sales, Marketing en After Sales.

ID. Buzz Pro: Power consumption in kWh/100 km: combined 18.9 (NEDC); combined 21.7–20.6 (WLTP); CO₂ emissions combined in g/km: 0; efficiency class: A+++.
ID. Buzz Pro: Power consumption in kWh/100 km: combined 18.9 (NEDC); combined 21.7–20.6 (WLTP); CO₂ emissions combined in g/km: 0; efficiency class: A+++.
Press Relaese Disney - Eng 21_PM_Disney final_e.docx - 87 KB ID.Buzz Launch Video IDBuzz_Launch_Main_Film_60sec_HD_4_5_ENG_mov_CTALimitedStreamingMay27th_V0026_220519.mp4 - 87 MB

 

Over Volkswagen Belgium

  

Press room Volkswagen Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden. Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten. Alle informatie betreffende de prijzen en uitrusting is louter indicatief. De informatie betreffende de Belgische markt kan u terugvinden op www.volkswagen.be. 
 

 

D'Ieteren Group:

Het is ons doel een familie van ondernemingen uit te bouwen die sectoren heruitvinden op zoek naar uitmuntendheid en betekenisvolle impact.

Meer informatie over de Groep D'Ieteren: https://www.dieterengroup.com/...

 

D'Ieteren:

Moving people forward

D’Ieteren speelt een hoofdrol in de maatschappelijke veranderingen die verband houden met uw mobiliteit. In een wereld in volle verandering bereiden wij de toekomst voor. De mobiliteit van morgen moet voor iedereen vlot en duurzaam zijn.

Al  meer dan 215 jaar investeert D’Ieteren, familiale en maatschappelijk betrokken onderneming, onophoudelijk in het onderzoek naar en de uitwerking van geschikte oplossingen om de mobiliteit van eenieder aan te passen aan de dagelijkse realiteit.

Meer informatie over D'Ieteren Automotive: https://www.dieteren.be/nl/

 

© 2021 D'Ieteren Automotive SA/NV.

Alle rechten voorbehouden - Wettelijke bepalingen https://www.dieteren.be/media/rx0pzkmh/wettelijke-informatie.pdf