D’Ieteren werft aan op het Salon van Brussel

D’Ieteren werft aan op het Salon van Brussel

 

  • D’Ieteren pakt uit met een Jobcorner in Paleis 11 van het Auto/Moto Salon van Brussel 
  • De invoerder wil proactief op zoek gaan naar kandidaten
  • Een brede waaier aan vacatures

In plaats van af te wachten tot kandidaten zich spontaan aanbieden, grijpt D’Ieteren het Auto/Moto Salon van Brussel, dat plaatsvindt van 12 tot 21 januari 2018, aan om actief op zoek te gaan naar geïnteresseerde autoliefhebbers en bezoekers om hun ter plaatse jobmogelijkheden voor te stellen.

 

Met dit initiatief wil D’Ieteren de tewerkstellingsmogelijkheden in de automotive wereld een maximale visibiliteit geven. Daarvoor zal D’Ieteren in Paleis 11 niet alleen de voertuigen van de verschillende merken tentoonstellen, maar maakt het ook ruimte voor een heuse Jobcorner. Geïnteresseerden kunnen daar informanten ontmoeten, hun gegevens achterlaten en de wereld van D’Ieteren op een tablet ontdekken. Uiteraard omvat het aanbod aan jobs de klassieke functies die men verwacht bij een invoerder (functies in de werkplaatsen, op de boekhouding en de marketingafdeling). Maar daarnaast heeft de groep ook vacatures die veel minder voor de hand liggen: IT-specialisten voor het beheer van gegevens en netwerken, juristen, financiële analisten, ontwikkelaars van digitale campagnes, vertalers enz.

 

Door zijn aanwezigheid op het autosalon in Brussel bevestigt D’Ieteren zijn ambitie om als werkgever bijzonder actief op zoek te blijven gaan naar potentiële kandidaten die zelf vooruitkijken naar een nieuw uitdaging. Vanuit eenzelfde ingesteldheid is de groep ook nadrukkelijk aanwezig op de sociale media (Facebook, LinkedIn) en neemt het deel aan recruteringssalons, met campagnes zoals de D’Ieteren Experience Box & de Candidate Experience.

 

Voor een overzicht van de vacatures surft u naar http://jobs.dieteren.be/.

Over Volkswagen Belgium

Press room Volkswagen Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden. Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.


D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018. 


Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy