D’Ieteren werft aan op het Salon van Brussel
- D’Ieteren pakt uit met een Jobcorner in Paleis 11 van het Auto/Moto Salon van Brussel
- De invoerder wil proactief op zoek gaan naar kandidaten
- Een brede waaier aan vacatures
In plaats van af te wachten tot kandidaten zich spontaan aanbieden, grijpt D’Ieteren het Auto/Moto Salon van Brussel, dat plaatsvindt van 12 tot 21 januari 2018, aan om actief op zoek te gaan naar geïnteresseerde autoliefhebbers en bezoekers om hun ter plaatse jobmogelijkheden voor te stellen.
Met dit initiatief wil D’Ieteren de tewerkstellingsmogelijkheden in de automotive wereld een maximale visibiliteit geven. Daarvoor zal D’Ieteren in Paleis 11 niet alleen de voertuigen van de verschillende merken tentoonstellen, maar maakt het ook ruimte voor een heuse Jobcorner. Geïnteresseerden kunnen daar informanten ontmoeten, hun gegevens achterlaten en de wereld van D’Ieteren op een tablet ontdekken. Uiteraard omvat het aanbod aan jobs de klassieke functies die men verwacht bij een invoerder (functies in de werkplaatsen, op de boekhouding en de marketingafdeling). Maar daarnaast heeft de groep ook vacatures die veel minder voor de hand liggen: IT-specialisten voor het beheer van gegevens en netwerken, juristen, financiële analisten, ontwikkelaars van digitale campagnes, vertalers enz.
Door zijn aanwezigheid op het autosalon in Brussel bevestigt D’Ieteren zijn ambitie om als werkgever bijzonder actief op zoek te blijven gaan naar potentiële kandidaten die zelf vooruitkijken naar een nieuw uitdaging. Vanuit eenzelfde ingesteldheid is de groep ook nadrukkelijk aanwezig op de sociale media (Facebook, LinkedIn) en neemt het deel aan recruteringssalons, met campagnes zoals de D’Ieteren Experience Box & de Candidate Experience.
Voor een overzicht van de vacatures surft u naar http://jobs.dieteren.be/.