Salon campagne - Volkswagen introduceert haar Virtual Experience tijdens de autosalonperiode
Tijdens de autosalonperiode maakt Volkswagen zijn aanbiedingen en nieuwigheden nog concreter door op haar website een op maat ontwikkeld virtual experience-platform te integreren.
Het Volkswagen virtual experience platform bestaat uit 4 aparte werelden. De eerste, twee werelden tonen Volkswagen haar elektrische- en succesmodellen.
De derde wereld richt zich specifiek op de nieuwe SUV-coupé Taigo, die in december werd geïntroduceerd op de Belgische markt.
De laatste wereld geeft een overzicht van Volkswagen haar specifieke salonaanbiedingen en speciale uitvoeringen.
Met dit virtual experience-platform wil Volkswagen haar klanten en bezoekers nog beter inzicht geven over haar aanbod; bezoekers op het platform kunnen de auto’s op een makkelijke manier vanbinnen en vanbuiten bekijken.
Ze kunnen doorklikken naar de specifieke infopagina’s van een auto waar ze ook alle info vinden in verband met speciale aanbiedingen & kortingen en waar rechtstreeks een afspraak kan gemaakt worden bij de dealer voor deskundig advies en een gratis proefrit.