CarASAP wordt HUSK

CarASAP wordt HUSK

Het eerste Belgische vervoersplatform met privéchauffeur, georganiseerd voor grote en middelgrote bedrijven, wordt nu onderhouden door HUSK. De naamsverandering gaat gepaard met de nieuwe ambities van de onderneming die deel uit maakt van de organisatie Lab-Box, de startup holding die werd opgericht door de D’ieteren Auto.

HUSK creëert innovatieve mobiliteitsoplossingen die voor elke klant specifiek worden toegepast. De flexibele, unieke en persoonlijke service is de sleutel tot het succes van HUSK. Hij bestaat uit een constante technologische ontwikkeling, in dewelke HUSK voortdurend investeert.

Met de naamsverandering, een nieuwe website (https://www.justhusk.be/), een nieuwe mobiele applicatie en een webportal voor de klanten wil HUSK steeds het verschil blijven maken.
Deze transformatie bevestigd zijn missie: meerwaarde creëren voor zijn klanten via een creatieve aanpak, centrale klantenaanpak en het verzekeren van een hoge kwaliteitsservice. HUSK wil in de toekomst efficiënte mobiliteitsoplossingen aanbieden die onze steden aangenamer doen aanvoelen.

Zijn lokaal team is steeds beschikbaar voor zijn klanten via diverse reservatiekanalen: website, mobiele applicatie en vaste telefoonlijn zijn de 3 opties om uw HUSK in te boeken. Deze tools zorgen ervoor dat ondernemingen snel en zonder zorgen hun trajecten kunnen opvolgen en de kosten kunnen controleren.

HUSK rekent op meer dan 350 B2B klanten waarvan enkele uit de BEL20-index, grote internationale bedrijven, grote consultancybedrijven, etc. Sinds haar oprichting, hebben de wagens van HUSK al samen 881.546 kilometers afgelegd voor hun klanten en hebben al meer dan 72.209 passagiers van HUSK kunnen genieten. Bovendien is de bezettingsgraad van onze wagens ook met 20% gestegen.

De volgende belangrijke stap die de naamsverandering met zich meebrengt is de toenadering naar meer KMO-bedrijven. Daarbovenop is het commerciële team aangegroeid om onze klantenportefeuille uit te breiden en de bestaande perfect te bedienen.

 

Over Volkswagen Belgium

Press room Volkswagen Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden. Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.


D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018. 


Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy