De nieuwe Multivan PanAmericana: veelzijdig en met offroadkwaliteiten

De nieuwe Multivan PanAmericana: veelzijdig en met offroadkwaliteiten

 

Grote vrijheid: de nieuwe Multivan PanAmericana is niet alleen veelzijdig inzetbaar, maar is ook robuust genoeg voor gebruik buiten de platgetreden paden.

 

Hier komt de oplossing voor moderne individualisten: de nieuwe Multivan PanAmericana combineert het comfort van de Multivan met de typische kwaliteiten van een SUV. Waarheen de reis ook gaat, de Multivan PanAmericana gaat iedere uitdaging met succes aan!

 

Wat enkele maanden geleden op de IAA nog werd voorgesteld als een studiemodel, is vanaf mei in serie beschikbaar – een Transporter voor personen die van exclusiviteit houden.

 

De nieuwe Multivan PanAmericana komt dankzij zijn 20 mm hogere bodemvrijheid en lichtmetalen velgen van 17 of optioneel 18 duim ook op onverharde wegen vlot vooruit. Met zijn voor- en achterbumper in structuurlak, een stijlvolle bodembescherming voor- en achteraan, zijdrempellijsten en een beschermfolie tegen steenslag onderaan op de flanken is hij perfect geschikt voor gebruik buiten de platgetreden paden.

 

Behalve met deze functionele highlights onderscheidt de Multivan PanAmericana zich ook met een opmerkelijke en tegelijk elegante look: privacybeglazing voor de passagiersruimte, verdonkerde ledachterlichten, een Highline-radiatorrooster en een hoogwaardig PanAmericana-logo op de B-stijlen.

 

De Multivan PanAmericana overtuigt echter niet alleen aan de buitenkant. De optionele vloerbekleding van de passagiersruimte in geribbeld metaal en robuuste rubberen voetmatten zijn ook tegen vuile mountainbikes of besneeuwde snowboards bestand – op naar het volgende avontuur!

Over Volkswagen Belgium

Press room Volkswagen Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden. Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.


D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018. 


Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypolicy